emmaceciilia

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Emma - 18 juni 2012 19:36



 


Måste nog erkänn att den här bloggen kommer bli ganska så tråkig under sommaren.. Jag kommer jobba extremt mycke, och under min lediga tid så kommer jag nog göra allt och lite till för att hinna träffa alla jag vill och göra saker som man ska göra på sommaren! Mycke nöjen och ja, ni vet.


Har varit borta under helgen som vanligt, men inte i Avesta utan Morshyttan! De ni   Säkert ingen som vet vart de är, och de kan jag förstå, men de ligger lite utanför Avesta. Robin har flyttat ut från den där "lägenheten", så nu kommer vi bo hos hans föräldrar tills han flyttar in i den nya lägenheten! Spännande   Han körde hem mig idag på förmiddagen i alla fall, och sen har jag varit på seco och blivit fotograferad, fått kläder och fått på rundtur. Och imorron är de introduktion från halv 8 till 3 ungefär, och sen jävlar kör vi.. Har hunnit med en dejt med Sofia efter de också, vi åt pizza och raggade runt på stan litegrann i hennes feeeta bil. Kul som fan! Bestämde även att vi skulle ta en promenad typ nu alldeles strax, så jag ska väl sätta punkt här.


Som sagt, ska göra så gott jag kan med bloggningen. Kommer i alla fall att dela med mig av min födelsedag och midsommarafton   Promise! Puss och kram

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards