emmaceciilia

Alla inlägg den 21 juni 2012

18

Av Emma - 21 juni 2012 14:38



















Sitter här och är jävligt glad!   Vaknade upp och fick se en massa söta grattis sms och de fortsätter komma, och jag har fått jättefina presenter av mamma och pappa! Bland annat en mobil, hihi.. Men den orkar jag inte börja pilla på förrän imorron eller nåt, ska ju till hamnkrogen ikväll också så! Får inte glömma att jag och min Robin har månads dag idag, önskar att du kunde va här med mig och inte på jobbet   Älskar dig mest av allt!   


Hinner inte skriva så himla mycke mer eftersom allt folk kommer om typ en kvart.. De är de dryga med att bo i lägenhet när man fyller år, man blir som packade sillar! Tur att vi har stor balkong   Men puss på er!















Jättekass bild jag vet, men lite roligare än ingen i alla fall!  
























 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards