emmaceciilia

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Emma - 3 april 2012 14:08


 



Puuh, mellanlandar lite framför datan nu!

Va iväg till Åvestbo runt 10 idag och hjälpte pappa och morfar att hämta en husvagn. Fick ta fram mina suuuperdupermuskler, de ni   Nej men utan mig så hade de inte gått faktiskt, så de va väl tur att jag följde med ändå.. Fortsatte med fönstrena hemma hos dom sen också, plus att jag fick lunch där. Och nu har jag precis duschat och packat ner lite grejer. Sover hos Robin inatt, så kommer väl hem imorron kväll nån gång   Skriver väl kanske nånting då.


Nu ska jag fila naglarna lite, dom ser verkligen förjävliga ut. Skamligt.

Ha de bra!

 

 


Bara för att dom är så schnygga.

 

 

 

 



 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards