emmaceciilia

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Emma - 14 april 2012 19:27



 


Hinner skriva en liten snabbis nu! Åkte ju till Robin igår efter att jag varit och mini-shoppat i Västerås, så har inte varit så aktiv med skrivandet.. Fy faaan va trött jag va igår alltså, helt galet. Försökte titta klart på bad boys där på kvällen, men jag somnade på Robins axel flera gånger.. Slitet  Men idag har jag sovit som en stock i alla fall, kom inte upp förrän 2 typ.


Och nu sitter jag hemma eftersom att Robin och hans bror är på ett litet möte i Johans garage, känns inte som att jag är så insatt i de så jag åkte hem och fick lite middag istället   Fläskfilégryta, gott som bara den.. Tänkte btw visa er lite smycken som jag fick med mig hem igår! Jättefina, och allt är från bik bok!



 



 


Så grymt festsugen blev jag också bara för att Therese började messa med mig om de nyss, haha.. Men måste ha några vita helger nu innan de är valborg, för då kan de väl bli lite alkohol om man säger så. Och jag har ju varit i gasen nu den senaste tiden, så måste tänka på lilla levern och hjärnan   Nej då, så farligt är de inte! Men nu ska jag i alla fall stänga av datan och titta lite på tv med mamma och pappa innan pojkarna kommer och hämtar upp mig igen.


Puss på er.

 

 

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards