emmaceciilia

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Emma - 25 april 2012 19:49


 



Nu har jag sett American history, och inte bara ett avsnitt heller utan 5 tror jag! De va fan hur bra som helst, så nu är jag fast   Tråkigt att de bara finns en säsong än så länge bara..


Funderar typ på om jag ska kila ut en sväng, känner för att gå plus att jag är grymt sugen på glass.. Amanda kanske är hemma om jag har tur   Och helgen är planerad nu också, ska skynda mig hem på fredag och baka lite till mamma som fyller år på söndag, sen ska jag ta bussen till till älskling i Avesta och vi ska förmodligen hjälpa hans kompis Jimmy att flytta om jag har fattat de rätt! Får se om jag hinner hjälpa till, kan ju ta ett tag med all bakning.. Men sen på lördag så far vi till Stockholm med Johan och Kristin och en massa folk(?) Sveriges största bilträff där, så jag ska be till gudarna att vädret blir lika fint som dom lovat! Ska tydligen bli över 20 grader, och de är ju toppen   



 


Nej om man skulle dra på sig ett par mjukisar och kila ut då.. Ha de!

 

 

 

 


 

 

 

 

Av Emma - 25 april 2012 14:32



 


Ja de är exakt vad jag är efter våran mördarlektion vi hade på idrotten.. Brukar inte va särskilt jobbigt att simma, men den här gången hade vi stafett och grejer med nå konstiga skumgummi saker i olika färger? Helt sjukt va de i alla fall, benen skakade när jag va färdig och mådde illa som ett svin gjorde jag också   Men nu är jag i alla fall hemma, och jag mår mycke bättre nu!


Hade tänkt att jag skulle lägga mig och kika på greys anatomy men de blir nog American horror story istället. Någon som sett de? Tycker de verkar rätt bra, men de börjar ju så sent på tv11 så jag tänkte att jag laddar ner de istället   Ska fylla på mitt glas med cola nu, sen blir de soffläge!


Puss och kram

 

 


 


 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards