emmaceciilia

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Emma - 18 april 2012 16:06


 



Pallrade mig iväg till skolan idag, va nästan så att jag gav mig själv en guldstjärna för de   Så himla trött plus att jag fortfarande har rätt ont.. Men nu känner jag mig faktiskt på bättringsvägen! Skulle väl va schysst om jag kunde få bli bra till lördag i alla fall, är norbergsträff med bilar och så då. Så då står man ju ute ett bra tag.. Men får se om jag verkligen ska följa med på de, åtminstone en liten stund tänkte jag.


Slutade redan ca halv 12 idag, så jag har inte haft de så hårt. Gick hem då och lagade lite mat i min ensamhet, sen tittade jag på ett avsnitt av new girl och sen 16 and pregnant.. Sen ringde pappa och frågade om jag ville ta en fika efter han slutat så de tackade jag ju inte nej till   Och nu ska jag väl typ gå på toa, och sen vänta på att nåt skoj ska dyka upp.. Intressant va? Nej men jag hade tänkt träffa amanda frisk en stund, va för längesen nu! Ha en bra dag i alla fall.


Puss och kram

 

 

 

 


 

 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards