emmaceciilia

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Emma - 23 april 2012 20:25



 


Bara jag som tycker att denna låt är otroligt söt?

Jag fastnade då för den redan när jag såg "Legend of the guardians"   


 







 



 


Av Emma - 23 april 2012 15:38


 



Blä, idag är de en trött Emma som skriver! Va trött nästan hela dagen igår eftersom att nån dummer ringde och väckte mig och Robin redan typ 10 igår morse.. Fast dum va han väl inte egentligen, han skulle ju köpa nån bildel, men jag kunde ju ändå inte somna om efter de för de   Men sen när jag väl kom hem så blev jag självklart pigg efter att ha tittat på bb, så somna tidigt kunde jag ju glömma. Så de är väl förklaringen till att jag är trött idag!


Bilträffen i lördags va väl inge vidare, kallt så in i h-vete och de va ju inte direkt nå drag heller.. Fast jag fick ju umgås lite med brudarna i alla fall, så de va helt okej ändå  Tack och lov att vi åkte hem en sväng emellan så att jag kunde sätta på mig mer kläder! Kom väl hem strax efter 12 tror jag, och vi va både först och sist kvar där, rätt duktigt de   


Men nu tänker jag inte sitta här längre, magen kurrar så jag lär fixa nånting att käka.. Kaffe ska jag ha också, så kanske de blir rajtantajtan! Nej men ha en bra dag.


Puss

 

 

 


 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards