emmaceciilia

Alla inlägg den 30 april 2012

Av Emma - 30 april 2012 15:02



 


I morse visste jag inte vad jag skulle göra, sen blev de bestämt att jag och Robin skulle åka med några till Sala på cruising, och nu ska jag helt plötsligt på fest hos Jimmy. Lite irriterande när saker ska ändras massa gånger.. Men kan man inte vänta så är de väl så I guess. Så jag är väl inte på humör nu direkt! Men jag hoppas att kvällen blir rolig i alla fall   Har precis målat naglarna, så nu ska jag vänta på att maten blir klar, sen så ska jag väl packa ihop lite grejer i väskan också utifall Robin får för sig att komma hit ikväll/natt och hämta mig. Va ju meningen att vi skulle spendera den här dagen tillsammans egentligen!


Bjuder på en bild på mig också, händer ju inte allt för ofta.

 







 





 

Av Emma - 30 april 2012 13:00



 


Jajamen, idag är de sista april och valborg. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra idag, men de vet jag nog inom nån timme skulle jag tro   Sitter i alla fall ensam hemma just nu och dunkar musik så in i bängen, känner att jag måste börja tagga redan nu om de är så att jag ska ut ikväll! Men vi får se helt enkelt..


Ska i alla fall hoppa in i duschen nu tänkte jag, måste försöka gnugga bort färg som sitter över hela pannan eftersom jag färgade håret igår   Men jag hoppas att alla får en bra dag i alla fall!


Puss på er

 


 





 





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards