emmaceciilia

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Emma - 7 april 2012 16:20


 


  


 


   





 






 

Av Emma - 7 april 2012 13:51


 



Yes, idag är de ju påskafton och de innebär ju mat med släkten. Brukar alltid åka hem till farmor och äta med min faster och kusiner, men de här året så blir de lite annorlunda. Åker hem till mormor och morfar runt 6 med mamma och pappa bara, så blir de mat och fika där   Sen så ska jag förmodligen till Jonnas syster Sofie och joina muppet show   Haha nej då, men vi blir väl några stycken där!


Hade de grymt kul igår hos André, förutom att jag pajat nacken helt och hållet känns de som.. Slipknot for the win säger jag bara! Kommer nog lite bilder senare idag tror jag   Och i morse när jag gick upp så låg de ett rosa ägg på bordet med en liten lapp från mamma, väldigt gulligt av henne tycker jag! Kan ju inte förneka att jag är en gottegris heller så..



 



 


Ska göra nånting åt mitt hår nu, sen så ska jag käka nånting hade jag tänkt..

Ha en trevlig påsk vetja!   





 





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards