emmaceciilia

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Emma - 17 april 2012 15:27

  


 


Jag vet inte hur de är i alla andra städer, de är säkert skitbra i vissa.. Men här i Fagersta så kan man nog inte säga annat än att de är HELT värdelöst. Normalt att man ska behöva vänta i flera timmar för att få hämta ut sin medicin när man verkligen har ont   Tur att jag har en pappa som är snäll, blir ett jävla flängande fram och tillbaka kan jag säga..


Håller i alla fall på och laddar ner nya serien New girl. Tycker att de verkar rätt bra och kul faktiskt, plus att jag älskar huvudrollen, hon är så knäpp   Hoppas på att de är lika bra som de verkar.. Har i alla fall något att kika på resten av dagen tills de är bb. Orkar ju inte göra nåt annat än att ligga typ, rätt tråkigt..




 




 




 

Av Emma - 17 april 2012 12:26



 


Tro mig, ni skulle göra mig en tjänst. Fast nej, nu ska jag inte överdriva! Har i alla fall fått urinvägsinfektion tror jag.. Känns då som de i alla fall. Så awesome alltså   Hade ont hela dagen igår också, fast sen gick de över mot kvällen så jag struntade ju i att ringa sjukan vilket jag inte skulle gjort då.. I morse när jag vaknade hade jag apont igen, så de va bara att sjukanmäla mig och ringa till sjukan på en gång. De roliga är att jag inte har tid förrän kvart över 2, och jag har haft ont sen 9 i morse..


Vad gör jag då.. Jo, sitter här och väntar på att klockan ska gå och tuggar tuggummi som är gammalt och jävligt. Mer än så är de väl inte.. Känner att livet kunde få va lite roligare just nu. Men bara jag får lite piller mot de här så blir de skitbra  Hoppas jag i alla fall! Tänkte hoppa in i duschen nu och stå där ett tag, sen får vi se..


Ha de bra. 

 

 

 


 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards