emmaceciilia

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Emma - 15 april 2012 22:45



 


Söndag igen.. Känns som att de nyss va de   Fast den här helgen har gått grymt fort måste jag säga!

Inte så jättesugen på skola imorron, men jag har sovmorgon plus att jag slutar tidigare. Men då drar jag och Jonna till gymmet och kör på där, måste sluta slarva med de där nu! Känner på en gång när man inte tränat på ett tag, tappar så mycke..


Men jag har i alla fall haft en supermysig helg med min stora bebis   Känns så skönt att träffas när man inte gjort de på ett tag! Har kikat på lite filmer och så, bland annat the darkest hour. Kan rekomendera den till er som gillar spänning, eller ja i över huvud taget till alla!  Den va hur bra som helst   Tänker nog lägga mig om en liten stund tror jag, börjar bli lite trött.. Så god natt på er.


 


 










 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards