emmaceciilia

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Emma - 9 april 2012 18:56




 

Haha ja, jag håller fortfarande på med rummet. Rätt stört, men har verkligen gjort rent varenda lilla millimeter av rummet alltså.. Känns nästan som att jag ska flytta eller nåt   Lyckades fylla två proppfulla ica kassar med kläder som jag inte vill ha kvar, de är väl bra? Nu ska jag bara försöka leta på alla mina skor som ligger utspridda på flera ställen och lägga dom på en och samma plats. Sen är jag nöjd!


Blir bb ikväll bara, orkar verkligen inte dra ut känner jag.. Men jag ångrade att jag inte åkte till Avesta som jag tänkte på tidigare, saknar min Robin  Fast då hade jag iofs inte fått allting gjort idag, så får se de från den sidan.. Ska dricka upp mitt kaffe och ta några alvedon nu, sen göra de sista. Har en hemsk huvudvärk..


 

Och på tal om hemsk..

   





 






    

Av Emma - 9 april 2012 14:32



 


Idag blir de städning för hela slanten! Inte så sugen på de, men man måste ju göra sånt å..

Hoppas på att jag blir klar relativt fort så att jag kan dra ut en sväng ikväll. Annars så blir de väl bara mys framför tvn eftersom att de är skola imorron, uuuusch.


Nu ska jag dra på musik och köra igång! Puss på er   



 




 





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards