emmaceciilia

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Emma - 29 april 2012 22:46




 

Som jag nämnde tidigare i år så sökte jag jobb på seco till sommaren, och jag fick de!!!   

Fick mail redan tidigare i veckan, men ville inte skriva nåt då eftersom att jag inte bestämt mig för hur jag skulle göra. Anledningen till att jag tvekade va för att jag fick fler veckor än jag önskade, ska liksom jobba heela sommaren.. Men min smarta del av hjärnan sa mig att tar jag inte jobbet så kommer jag att ångra mig så mycke efteråt! Så idag mailade jag igen och tackade ja   Tur är de att dom har semesterstängt v 29 och 30 i alla fall, så att man kan få roa sig lite!


Känner mig rätt trött och sliten idag, så nu tänker jag lägga mig i sängen och kika på ett eller två avsnitt av Greys Anatomy! God natt



 






 




 

Av Emma - 29 april 2012 17:24



 


Tänkte berätta lite om gårdagen i Stockholm!

Åkte dit med Johan, Kristin och två andra kompisar till dom. Skulle väl ha varit där med några andra människor också, men dom hade så jäkla bråttom dit så tror ni att vi hittade på dom sen? Nej de gjorde vi inte då! Grymt mycke folk och bilar där, över 3000 anmälda bilar tror jag att de va   Men kul va de i alla fall, och skönt väder fick vi så jag kunde inte klaga på nåt! Och så klart så va de en del grejer som drog till sig lite extra uppmärksamhet, t.ex en snubbe som kom åkandes stående i en bil HELT naken. Haha han måste ha förlorat ettt vad eller nåt, dåre.. Och inte nog med de, när vi skulle fara hem så åkte vi på nån bakgata, och där sitter en brud och kissar? Hoppas då att hon va full så att hon slapp skämmas   Stannade på donken på vägen hem också, åt oss spymätta och satte oss i bilen och åkte hem igen.. Tror att jag va hemma strax efter 2 eller nå sånt.


Idag har vi firat mamma här hemma, köpte ett kort och blommor till henne i morse eftersom att jag inte hunnit köpa nåt annat   Men de gick hem de också, så jag hade tur! Ska färga mitt hår ikväll också, annars vet jag inte vad som händer.. Och imorron är de ju valborg, mina planer är väl raderade kan man väl säga på grund av flera orsaker. Så just nu vet jag inte om de blir en myskväll hemma hos älskling eller fest hos nån(?). Känner ärligt talat inte för att festa faktiskt, så ödet får bestämma.. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och chilla framför datan. Puss!

 

 


I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by your forever.   


 


 

 

 

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards