emmaceciilia

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Emma - 8 april 2012 13:11



 


Idag är jag en aning seg kan jag säga. Inte riktigt vaknat till än, och jag gick upp redan 11 haha.. Kaffe får rädda mig idag   Sitter i alla fall och väntar på Matilda just nu, saknar henne så mycke! Umgås typ inte alls längre, tycker de är så tråkigt.. Ni skulle ha sett oss förut, gick inte en dag utan att vi träffades, plus att hon bodde våningen under mig   Mycke bus hade vi för oss..


När hon har gått hem sen igen lite senare så funderar jag seriöst på om jag ska storstäda HELA rummet. Pappa sa att han kunde hjälpa mig idag, så jag kanske ska passa på? Fast just nu känns allt de där med städa väldigt jobbigt så vi får väl se.. Fick fortfarande få upp mina nya grejer! Men nej, nu ska jag fixa lite kaffe.


Puss och kram

 


 

 

 

 

 


 

 

 

Av Emma - 8 april 2012 00:40


 



Hemma igen efter en.. Annorlunda kväll?

Haha nej men de blev väl lite som de blev där i början, så jag Amanda och Jonna drog hem till André istället! Blev ungefär som igår, fast lite mer dött då. Men jag hade kul i alla fall, så de spelar ingen roll   Ni gjorde min dag, precis som igår!


Fick äta massa gott hemma hos mormor och morfar också. Först påskmat då så klart, sen mormors underbart goda annanaspaj   Och eftersom att jag har så fruktansvärt ont i min nacke så masserade morfar lite och hade på nån salva, så de hjälpte lite i alla fall.. Men nu är jag så pass trött att jag tänker lägga mig i sängen och lyssna på musik. Så god natt allihopa.


 





 




 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards