emmaceciilia

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Emma - 20 april 2012 14:07



 


Ja, de är väl mitt nuvarande humör! Jag har ju en tendens att byta humör på typ två sekunder, och de är inte så kul alla gånger.. Men skitsamma.


Idag ska jag väl till Avesta nån gång, inte en susning om när så de visar sig.. Och imorron är de ju bilträff i Norberg, får väl se hur kul de blir. Men med bra människor omkring sig så brukar allt kännas bra oavsett vart man är   Sket i skolan idag, känner mig rätt kass egentligen.. Men jag mådde inte bra alls idag när jag vaknade, så jag kände inte för att plåga mig själv. Har ingen ork till nåt heller känns de som, sitter bara i underkläder och skriver för att jag inte orkar sätta på mig kläder haha.. Illa! Men de går fan inte längre, så nu måste jag masa mig upp och fixa!


Puss på er.

 

 


 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards