emmaceciilia

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Emma - 12 april 2012 17:44


 



De är ingen fara med mig, jag mår fiint.. Nästan. Men jag orkade inte blogga igår, va helt slut efter dubbelpass där jag gav allt jag hade i stort sätt. Först kondition på idrotten, sen gick jag Therese och Robin till gymmet och pumpade på efte de också.. Känns idag kan jag säga   


Har känt mig lite halvt hängig idag också, känns som att jag håller på att bli förkyld eller nåt. Sucks   Men de hoppas jag blir bättre! Ska alldeles strax äta lite mat, sen ta ett varmt och avlslappnande bad.. Sen blir de antagligen bb och sussning. Vad tycker ni förresten om deltagarnas bråk om den rika och fattiga sidan? Dom tar de verkligen helseriöst och personligt, rätt onödigt eftersom att allt bara är ett spel. Men men, man blir säkert skitkänslig där inne, jag vet ju inte själv så jag ska inte säga nåt   Men ha en fortsatt bra dag hörni!


Pussen

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards