emmaceciilia

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Emma - 4 april 2012 21:47



 


Hemma nu igen!

Robin ville åka och titta hur de gick för Johan och bilen, så han skjutsade hem mig då. Har känt mig på rätt dåligt humör hela dagen idag.. Jag är inte direkt sur, men nedstämd. Så himla drygt och tråkigt! Fast lite bättre blev de när jag fick retas lite med babe när han kom hem från jobbet   


Ska väl kika på bb snart tänkte jag, och fixa lite varmt te.. Sen ska jag lägga mig i tid eftersom jag ska upp rätt tidigt imorron. Far till Västerås med pappa och Therese! Fast pappa åker hem tidare då.. Jag och Therese ska shoppa lite och förhoppningsvis se nya American Pie filmen! Hur awesome är inte de? Älskar dom där filmerna, så den här kan ju inte bara va dålig   Sen så får vi se om vi skulle träffa nån kompis till henne också, de blir nog bra hur som.



 



Puss, kram och nyp i stjärten!

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Av Emma - 4 april 2012 11:32



 


Sitter och äter lite frukost och tittar på tv hemma hos älskling. Han är på jobbet, så jag får underhålla mig själv lite   Ligger ett ciggpaket framför ögonen på mig också, blev inte lite sugen.. Men nej Emma, du ska inte ha. Tur att paketet är tomt    Hade en rätt konstig dröm innan jag vaknade idag.. Börjar nog bli lite skadad av big brother! Drömde i alla fall att jag va en utav dom, och vi hade nåt konstigt uppdrag om att man hade tvångstankar och grejer. Haha usch, jag skulle nog aldrig klara av att va där inne..


Får se vad som händer senare idag.. Inte mycke skulle jag tro. Men eftersom att jag inte kommer se Robin på rätt länge efter de här så ska jag passa på att gosa sönder honom   Men ha en bra dag!


Puss.





 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards