emmaceciilia

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Emma - 27 april 2012 15:01



 


Shit va mycke grejer jag har hunnit göra idag    Klockan är bara 3 och jag har hunnit va i skolan, käkat lunch hos mormor och morfar, duschat och bakat en mintkaka och hallonmuffins! Känner mig lite smått duktigt måste jag erkänna..


Ska ta bussen till Avesta sen lite senare, kanske blir 5 eller 6, ingen aning faktiskt.. Jag vet i alla fall att jag ska göra nånting åt disken snart, sen tänkte jag sätta lite färg på naglarna också. Hittade ett grönt som jag inte ens minns att jag köpt, skapligt de   Men snyggt va de! Sen så ska jag göra mig i ordning och kanske äta nånting innan jag åker iväg, beror ju på hur sent de blir.. Är ensam hemma idag, och då är de ju faktiskt lite jobbigt de där med maten! Så tråkigt att laga mat och sitta ensam och äta, men men.. Hoppas att vi får en bra dag med bra väder imorron i Stockholm   Kommer en bild på mina muffins och nagellacket också, alltid lite kul med bilder eller vad säger ni?


 


   


 

Ha en bra helg!









 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards