emmaceciilia

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma - 17 maj 2012 12:13



 


Blää.. Sitter och väntar helt själv i Robins lägenhet, så jävla tråkigt. Men han hade bråttom och skulle fixa nånting med bilen, och jag orkade inte stressa så jag stannade kvar och väntar på att nästa buss ska gå istället!


Och ja, bion då. Den va helt okej tycker jag, fast jag trodde att de skulle va mycke mer humor med i den   Så de blir tummen ner för de, men tummen upp för utseendet och handlingen. De va rätt grymt gjort! Eller så är de bara för att jag har nån slags kärlek för vampyrer osv   Sen när vi kom hem så tittade vi på kniven mot strupen också, HERREGUD säger jag. Nästan pinsamt att man bor där man gör, finns ju verkligen inget att säga om staden liksom? De va t.o.m så illa att dom va tvungna att ljuga lite, vart finns "danshaken" som han pratade om? De ända som finns är liksom brukshotellet och green man   Och vad jag vet så va de då inte the hives som startade upp något av de.. Men skit samma. Nu ska jag slänga i dom sista grejerna i väskan och börja gå till bussen. 


Ha de bra!




 




 

Av Emma - 16 maj 2012 16:22




 

Sitter och väntar på att Robin ska komma hit, ska gå på bio sen och se Dark shadows   Tycker att den verkar rätt kul faktiskt, och sen så har jag ju gratis biljetter hihi.. Sen efter de så åker jag med honom hem till Avesta!


Har nyss hjälpt mamma med maten, tog på mig räkskalning.. Usch, luktar b*lle i hela lägenheten   Eller så är de bara jag som är känslig.. Tänk att man äter den där skiten som både ser äckligt ut och stinker! Men de är faktiskt gott, lite i alla fall. Hade förresten nationellt prov i engelska idag på morgonen, sista delen. De gick rent förjävligt, kommer nog få ig på de där känner jag på mig.. Och de är inte bra! Men jag får hoppas på de bästa   Nu ska jag fortsätta hjälpa mamma!


Puss och kram

 


 




 






 

Av Emma - 15 maj 2012 17:12


 



Har fan kommit fram till att de är rätt skönt att va helt ensam ibland.. Trodde jag skulle få damp och dra ut eller nånting eftersom att jag alltid blir så rastlös, men jag har faktiskt sovit en skvätt   Och nu satt jag mig här för att ladda ner nån film som jag kan kolla på sen, men jag hittade 3 stycken så kan hända att jag kollar på allihop! Men först måste jag se Rango i alla fall, nån animerad film som handlar om en sån där ödla med snurrande ögon och lång tunga.. Kommer inte på vad dom heter, men den verkar grym i alla fall   Men innan de så ska jag ta ett bad, sen måste jag laga mat också.. Får nog bli nåt enkelt som typ köttbullar eller nåt. Men de är ju gott!

Bilden har inget med de här att göra, men åh så sant de är.


 



  





 



 

Av Emma - 15 maj 2012 13:52




 



Gick upp tidigare än jag egentligen behövde i morse för att åka med mamma och pappa en sväng till Erikslund   Pappa skulle handla lite kläder osv till seco festen som är snart.. Va tänkt att jag skulle köpa nånting till mamma eftersom de är mors-dag snart, men jag hittade ingenting som passade.. Så får ta de nån annan dag! Hittade 3 linnen till mig själv i alla fall, två va på rea så de va ju awesome eftersom jag kikat in dom förut   Sen innan vi åkte hem så ville pappa äta nånting, så de fick bli max, mitt älsklingsställe hihi.. Men jag va inge hungrig så tog bara en milkshake istället. Nam nam!


Är ensam hemma idag igen på eftermiddagen, så får se vad jag ska hitta på idag då.. Funderar på om jag ska åka hem till mormor och morfar och måla lite, men jag vet inte om jag orkar. Dessutom så har jag inte brallorna här hemma, och jag vill ju helst inte förstöra mina kläder! Äh får se, annars får jag väl tjata hit nån annan stackare   Ha de bra i alla fall.


Puss

 

 

 

 

 

 

 



 


 

Av Emma - 14 maj 2012 19:40



 


Hallå där   

Sitter här och njuter av tanken att jag är ledig imorron, hihi.. Ensam är jag också, men inte så länge till! Jonna har varit här i några timmar och snackat lite skit och så, väldigt längesen vi umgicks bara hon och jag.. Och snart kommer Amanda hit och gör mig sällskap, så slipper nog va ensam allt för länge. Känner att jag är sugen på red bull också, så får se om hon vill ta en sväng till statoil i ovädret.. Vet inte ens om jag vill de med tanke på hur mycke de blåser   Usch! Men tills hon kommer så ska jag väl fortsätta lyssna på musik, och disken måste jag ta reda på också.. Mindre kul.


Puss på er

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Av Emma - 13 maj 2012 23:28


 



Tänkte att jag skulle sätta mig och skriva lite nu innan jag går och lägger mig. Har ni haft en bra helg?

Min har minst sagt varit turbulent i alla fall, har hunnit varit ledsen/förbannad och väldigt glad! Men här tänker jag inte dela med mig av de dåliga, så kan väl berätta om vad jag har gjort idag istället. Jag och älskling bestämde oss för att åka till totte och grilla med han och hans flickvän steffani(?) Osäker på vad hon egentligen hette, men strunt samma   De va trevligt i alla fall, kikade på film och spelade kort gjorde vi också! Och jag måste ju nämna de roligaste på hela kvällen, herregud säger jag.. Totte sparkade till på en handkrämstub och trodde att den skulle hålla, men nej de gjorde den inte då. Hela skiten sprängdes så hela köket såg sprutmålat ut, hela tapeten va kaos, och stackars Steffani fick i ansiktet och håret.. Men fy fan va jag skrattade alltså, de är sånt där man vill fånga på film!   


Sängen kallar nu, så de får bli bra så där för den här gången. God natt! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Emma - 13 maj 2012 00:28




Ja go' kväll på er, om de är nån som läser  

Sitter i Avesta och glor på film samtidigt som jag turbo smsar med Sofia, askul. Rätt störd film måste jag säga,  och hade de inte varit för att Robin ligger och sussar i rummet bredvid så hade jag nog tokgarvat för mig själv just nu.

Har hunnit fika med Sofia idag tidigare också, trevligt de! Sen gick vi en promenad och snackade och härjade av oss lite, de behövs verkligen ibland. Och sen åkte jag ju till Avesta som sagt. Nej, nu ska jag ställa mig på balkongen och andas lite, sen ska jag nog krypa ner bredvid min lilla surpuppa.   


Och en liten hälsning till alla söta så kallade ryktesspridare, eller mytomaner kanske man ska säga? GET A LIFE.


God natt! 










 

Av Emma - 11 maj 2012 17:39




 




 






 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards