emmaceciilia

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Emma - 1 februari 2012 21:39



 


Åh, äntligen har jag hittat ett program som varken är för lätt eller för svårt!

Hade photoshop förut som jag fick av en tjej, men jag förstod verkligen ingenting, så de va helt värdelöst för min del.. Men nu hittade jag Gimp som funkar alldeles utmärkt!   Har suttit och lekt lite en stund, kollat in olika funktioner osv.. Överlappning har jag velat lära mig bl.a, och de gick på ungefär en kvart eller så!


 


 

Rekomenderar verkligen de här programmet för er som gillar att hålla på med bilder, men ändå inte vill ha så komplicerade grejer!

Bara att fråga efter länken om ni inte hittar och skulle vilja kolla, de är gratis och allt   


Nu ska jag sova, så god natt! 

 





 

Av Emma - 1 februari 2012 17:41


 



Hej på er.

Idag är jag riktigt trött kan jag säga.. Gymmet efter skolan, och inte va de nån lek på idrotten idag heller. Lyckades även göra jordens vurpa, lyckat värre   Jag är sjukt rädd för bollar och sånt, eller jag är rättare sagt rädd för att få dom i ansiktet.. De gör ju så ont! Och av nån anledning så ska de alltid komma massa bollar mot mitt håll, och idag rakt emot ansiktet. Så av ren rädsla och reflex så slängde jag mig bakåt och landade ganska taskigt, så de lär väl visa sig imorron om jag sträckte mig eller nåt..


Har fått med mig mer plugg hem också. Engelska prov om typ 2 veckor, så de är lite glosor som jag lär träna på.. Kan ju lådsas att de är lite i alla fall! Älskar verkligen lärare som trycker på en massa saker som man ska göra på en gång..


Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva längre! Ska laga tacos med mamma och äta, sen ska jag jaga efter nåt photoshop liknande program att ladda ner. Nån som vet något? Skulle va tacksam om nån gjorde de   

Puss på er

 

 

 

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards