emmaceciilia

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Emma - 10 februari 2012 21:45



 




Hej på er!

Blir ett rätt sent inlägg nu, men jag trodde inte att jag skulle hinna skriva alls egentligen.. Men nu sitter jag i alla fall med babes dator i sängen inlindad i täcket, och han ligger bakom mig och sover så sött  Och jag kan inte sova på grund av ett mildare chocktillstånd, så därför sitter jag här..


Men ja i alla fall, åkte hem efter skolan och slängde i massa grejer i väskan och tog en dusch innan de bar av mot Avesta med pappa och Christer (min farbror då). Skulle hjälpa dom att handla grejer till imorron, matgrejor osv.. Sen tog jag och pappa en fika medans Christer sprang runt och letade efter nå byxor. Sen så va de meningen att jag skulle ha träffat Amanda och Jennifer en stund, men så blev de inte  


Gick hem till älskling sen runt 4 i alla fall, har saknat honom något extremt! Hjälpte honom att städa lite i lägenheten, sen lagade vi lite mat å så.. Fick doftljus av honom btw, luktade supergott   Och gulligt va de ju, jag älskar överraskningar! 



 


Och titta va jag hitta.. Hihi. Sweet dreams!

 








 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards