emmaceciilia

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Emma - 21 februari 2012 19:49



 


Gravida Nadia i Big brother va tydligen en bluff.

Haha, jag är nästan lättad över att de va så, tyckte så himla synd om ungen om den skulle behöva födas inne i de där dårhuset.. Skadad för livet liksom! Men ja, lär väl få se ikväll när hon lämnar då. Iofs så va de ganska smart gjort av bb att göra på de viset, de är ju provocerande och sånt lockar ju fler tittare   Och tydligen så fick hon 10 000 spänn för dom timmarna hon va där!







 

Måste läsa igenom glosorna nu alltså.. Inte orkat göra de än! Men jag är mellan den vakna och inte vakna världen hela tiden, så de är inte så lätt att hitta orken   Men nu måste jag.. Lite glass och ett glas cola kanske löser saken?


Puss!

 

 

 

 

 


 

 

Av Emma - 21 februari 2012 16:36


 



Hej på er!

Helt slut idag efter all träning.. Fick dansa hip hop med nån snubbe från Hallstahammar på idrotten, och hur kul va inte de?   Skitskoj va de! Och definitivt bättre än aerobics som vi egentligen skulle ha, maha.. Blev gymmet med Therese och Jonna efter skolan också, körde på där också, så nu är jag trött i varenda muskel känns de som.


Har precis duschat och så, och hunnit trycka i mig en vaniljsemla har jag gjort också, de är ju faktiskt den dagen idag   Orkar typ inte göra nånting nu.. Men jag måste plugga till engelska provet som jag missade förra veckan, och sen laga mat.. Usch, tänk om man fick gå och lägga sig istället! Ha de bra i alla fall.

 


 

 

 

 

 


 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards