emmaceciilia

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Emma - 20 februari 2012 17:23



 


Hej igen.

Blev inget träning idag efter skolan som planerat, så imorron blir de hårdkörning i stället plus att de blir aerobics på morgonen! Ojoj vilken träningsvärk jag kommer ha på onsdag   Men de är bra de.


Sitter och fryser som en dåre här.. så tänkte duscha alldeles strax, och fixa ansiktsmask tror jag. Sen ska jag väl laga lite mat och hoppas på att Sons of anarchy kan ladda klart nån gång.. Vill bara lägga mig ner i soffan och slappa! Sen så blir de ju Big brother ikväll klockan 22:00, och så lär de ju se ut i några månader framöver   De är verkligen som dom säger på reklamen, "du behöver bara  titta en gång för att  bli fast". Men de sket man väl i! Kul att se människor göra bort sig i tv   Antar att de kallas skadeglädje..

Nej nu ska jag kila, ha de bra!

 

 

 

 

 

 

 

Av Emma - 20 februari 2012 12:22


 



Hallå!

Hade inte tid att skriva igår när jag kom hem, så de kommer lite babbel nu..

Big brother 2012 började ju igår på 11an, så de kunde jag ju absolut inte missa   De sjukaste de här året måste jag säga är att hon den där Hanna Widerstedt ska va med.. Ni måste ha sett nån av hennes youtubeklipp? Helt störd är hon.. Sen så ska tyligen en gravid tjej vara med, och FÖDA i tv! Tycker rätt synd om ungen faktiskt, de är ju inte direkt nån trygg miljö om man säger så   


Lördagen och söndagen spenderade jag hos babe i Avesta, mys va de! Och presenterna gillade han också, så de va ju ännu bättre   Men nu har jag inte tid att skriva så mycke mer, sitter ju faktiskt i skolan och ska ha svenska   


Puss!

 

 

 

 

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards