emmaceciilia

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Emma - 23 februari 2012 20:21



 


Go' kväll.


Precis tagit en dusch, alldeles för varm dusch känner jag nu.. Är helt snurrig i skallen typ! Fast de kan ju bero på att jag inte ätit än, och är riktigt hungrig   Har i alla fall brassat på ugnen, så ska slänga in lite klyftpotatis snart.. Här ska de inte bantas inte   


Va ute på promenad en sväng med Jonna, pratade på som bara den. Om allt kan man väl säga.. Allt vi varit med om tillsammans, saker som händer i dagsläget, förändringar. Folk som inte vågar va sig själva, riktiga toffelhjältar.. De är väl ändå de värsta som finns?

Men äh, ska inte skriva om sånt strunt här, de blir bara skit av de skulle jag tro   


Tror att de blir ett avsnitt eller två av Sons of anarchy till maten, sen så får jag ju inte missa Bb så klart! Rätt trist förresten att hon Hanna äckelvider tydligen bara va en mullvad? Jag menar, hon gör ju faktiskt en stor del av programmet trots allt.. Menmen, tjao.


 

För er som missat dåren..

 

 

 

 



 

 

Av Emma - 23 februari 2012 17:18




 


Hejsan.

Shit va jag höll igång länge igår kväll alltså, brukar typ alltid ligga och halvsova i soffan redan innan 10 men inte igår inte.. Tror inte Amanda drog förrän 10 nån gång, för jag missade början av Big brother och allt haha! Men de va de värt, märker nu hur mycke jag faktiskt saknat den tjejen   Så himla go, och en aning störd i huvet som jag då! Och vi har ju trots allt varit bästisar en gång i tiden   Tror vi delat typ 2-3 bästishjärtan bara för att vi slarvat bort dom, haha..


Menmen! Hinner inte skriva så mycke mer nu..Hade tänkt gå ut och gå en sväng med Jonna i de fina vårvädret vi fått.. Bara jag som har vårkänslor? All slask kunde iofs få försvinna, blir blöt om fötterna ju   Hörs säkert lite senare!


Pöss.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards