emmaceciilia

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Emma - 22 februari 2012 15:59

  




Hej på er alla!

Ska strax iväg med Amanda och käka pizza, blev så hiiimla sugen på fettmat   Plus att jag är ensam hemma  hela eftermiddagen både idag och imorron, så jag vill helst ha lite sällskap då! Och Amanda har jag inte träffat sen festen för några veckor sen, så de blir toppen. Tror hon skulle komma med halv 5 tåget, så drar väl iväg då nån gång   


 

Snyggbild från i somras.. Tror att vi skulle iväg på avslutningsfest där?

 



 

Ja sen då.. Ska väl kika på Big brother ikväll i alla fall, sen har jag iiiingen aning om vad de blir för trams. Kanske ska börja kika på andra säsongen av Sons of anarchy, tycker de låter bra ja!


Ha de gött.





 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards