emmaceciilia

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Emma - 15 februari 2012 22:19


 



Kan inte bestämma mig för vad som är rätt, vad som i överhuvudtaget känns rätt..

Ska jag, eller ska jag inte? Du har tagit första steget, nu är de min tur.

Antar att de är nu eller aldrig.


 


De verkar inte som att jag tänker bli nå piggare, så jag blir hemma från skolan imorron också.. What's wrong with me? Behöver väl inte va nå fel så, men de är så himla trist att inte få va frisk nån gång! Varit så här fram och tillbaka rätt länge nu ju   

Blir sängen och musik nu, god natt.






 


  

Av Emma - 15 februari 2012 12:11



 


God morgon!

Mår inte alls bra idag kände jag när jag vaknade, så jag stannade hemma.. Knappt sovit nåt i natt, och jag känner mig helt konstig i kroppen. Helt utmattad fast jag inte ens gjort något   Vaknade för en stund sen i alla fall, sovit till och från i soffan ända sen jag gick upp.. Men de va skönt!


Ska nog lägga mig ner i soffan igen och kika på nån film tänkte jag.. Tror att de blir Puss in boots eftersom att dom äntligen lagt ut den i rätt format   Den verkar asbra ju! Hoppas i alla fall att ni har de bättre än jag har just nu, puss och kram.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards