emmaceciilia

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Emma - 24 februari 2012 14:07

    


 


Hejsan hoppsan.

Idag är de fredag, och även sportlov!   Goooooosh så skönt att få sova länge en hel vecka.. Fast på onsdag far jag till Sthlm, så då får jag iofs gå upp lite tidigare. Men de gör ju inget!


Ska åka till Avesta om nån timme antar jag, men jag vet inte hur än, så jag väntar väl på att få reda på de.. Antingen så tar jag bussen, eller så kommer lilla lobbin och hämtar mig   Ska i alla fall plocka i ordning lite grejer nu, sen så ska jag ta en dusch.. Eller bada kanske, skulle va skönt med lite värme. Men ha en underbar helg, och lov för er som har de!


Puss och kram.


 

Så himla grym på att dansa den där killen!





 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards