emmaceciilia

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Emma - 4 februari 2012 16:09



 


Äntligen slår melodifestivalen på stort!

Fick precis läsa att Dead by april ska va med och tävla i melodifestivalen med bidraget "mystery"! Fan va rätt  säger jag bara, äntligen nånting nytt och annorlunda.. Och vinner inte dom, ja då är de nå fel på folk   De kanske är dags att inse att de krävs något annorlunda för att man ska ha chans att vinna?


 

Hittade en liten teaser på youtube.. Och de låter bra tycker jag!


 

Brukar inte bry mig om melodifestivalen, men nu jeeeevlar.. Funderar starkt på att rösta ikväll. Men vi får se   




 






 

Av Emma - 4 februari 2012 13:05



 


Hej på er.

För ovanlighetens skull så kommer jag va hemma den här lördagen, älskling har gått och blivit magsjuk stackarn   Och de känns ju aldrig värt att umgås med nån som är sjuk, och den inte är dödssjuk förstås..


Sitter nyduschad i myskläder just nu och bara tar de lugnt.. Men vad händer idag då? Jag tänker inte sitta hemma och pilla navelludd hela dagen kan jag ju säga, så någon får gäärna höra av sig om de skulle bli nåt   Ska ta en kopp kaffe nu och fortsätta dunka skrillex!


Puss på er

 


 

 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards