emmaceciilia

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Emma - 5 februari 2012 19:31



 


Hej igen!

Sitter med färg i håret just nu, så jag tänkte passa på att lägga upp lite av bilderna från igår   Tror förresten att jag har feber, eller i alla fall är på väg att få.. Så jag ska väl kolla de också!


 


  

Jag och Amaaanda!

 


 


 

 

 


Petter och Robin, eller "satan" som han tydligen kallas nu för tiden!

 







 


 

Av Emma - 5 februari 2012 15:34



 


Tjenis.

Blev lite sent inatt, så jag har inte riktigt hunnit vakna till liv förns nu! Kom hem strax efter 2 nån gång.. Hade till en början ingen aning om vad jag skulle göra, alla verkade typ döda eller nåt.. Så jag började titta på melodifestivalen vid 8 med pappa, men sen strax innan 9 så bar de av till muffa! Va fest för Sofie som fyllde 17 (noll koll,haha), men de va skoj i alla fall   Väldigt längesen jag träffade en del av dom som va där! Spelade nåt gissningsspel och twister, har massa störda bilder och t.o.m en video på de, men de orkar jag inte ladda upp nu så de kommer senare! Gillade Petters beskrivning av ordet snorunge;

- Jaa men de kommer nåt ur näsan (snor), sen efter de ordet så är de nånting som kommer ur fittan(unge).

 

Skrattade rätt länge åt de kan jag ju säga 



Har inte tid att skriva så mycke mer nu, måste plugga till provet som är imorron.. Wish me luck! Sen så ska jag hinna färga håret nån gång idag också hade jag tänkt.

Men ha en bra dag!

 

 

 

 





 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards