emmaceciilia

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Emma - 12 februari 2012 22:59



 


Hej på er!

Hade tänkt slänga in några bilder från partajet i lördags och berätta lite  

Tror att vi va cirka 30 pers eller nå sånt, va en himla massa folk i alla fall. Men de va kul! Roligast var nog att träffa min kusin Malin och alla hennes fyra ungar, dom bor ju i Uddevalla så de händer inte så ofta! Va även första gången Robin träffade dom flesta i min släkt, efter typ så där 2 år.. Men de har ju sina förklaringar   Gick super! Satt inte stilla så mycke under kvällen kan jag ju säga, lekte massa med småttingarna osv, dom va ju så söta!


Sen efter middagen och allt så åkte jag och Robin till Johans garage och tittade på honom en stund.. Jag förstod ju inte så mycke som vanligt, men jag överlevde ju för de   Va väl hemma strax innan 11 eller nå sånt, tittade lite på tv å sen så gosade vi ner oss i sängen.. Och idag så har vi inte gjort nå speciellt, bara tagit de lugnt och haft de mysigt. Haft en underbar helg i alla fall!


Kommer lite bilder nu då, sen så ska jag lägga mig och försöka somna i tid så att jag är pigg till imorron.. Naturprov direkt imorron bitti som jag missat, så jag vill helst lyckas på första försöket! Sweet dreams

 


Pappsen

 

 

Dom flesta vid bordet, lite svårt att få med allt å alla!

 

 

 

 

Mormor & Morfar

 

 

Pappa, faster, farbror och farmor.

 

 

Malin med tvillingarna Max och Malva

 

 

 

 


 

 

 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards