emmaceciilia

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Emma - 6 februari 2012 22:14


 



Lät som att jag inte uppskattar mina vänner jag har när jag ställer den frågan, men de är inte de jag menar..

Jag är 17 år, men jag har inte haft mer än två vänner i mitt liv som jag verkligen litat på till 100% utan att jag har ljugit då jag sagt de. En av dom umgås jag inte ens med längre, men jag vet att hon är en sån människa som lovar och håller, hon finns där trots att man inte träffar varandra som förr.. Likadant med den andra personen, hon finns där oavsett, och hon är ÄRLIG no matter what och hon finns där. Tänker inte nämna några namn, ni vet själva.


Anledningen till att jag drar upp de här i bloggen är väl för att jag blir så grymt irriterad på människor som bara ska ha och ha.. Dom tänker inte ett skit på andra, utan bara sig själva? De är så synd om dom, och avsett vad som händer en själv så är de alltid värre när saker drabbar dom. Det gäller väl att lyssna på andra också, eller har jag fel? Och dom som är oärliga, snackar skit bakom din rygg och bryter löften, är de riktiga vänner? Näääej ni.. Jag har lärt mig ett och annat!



Men ja,bortsett från de då. Jag har hunnit titta på två filmer under kvällen, Let me in & Abduction. Riktigt bra filmer faktiskt   Men nu är jag typ hur trött som helst så jag tror nog att de blir sängen för min del snart..

Sweet dreams!

 

 







 

Av Emma - 6 februari 2012 14:50


 



Hejsan!

Även jag har gått och blivit sjuk nu.. Fick feber igår på kvällen, och idag vaknade jag med en väldig huvudvärk. De hade inte gått över alltså   Gick och la mig igen och sov till 12 nån gång.. Men nu känner jag mig lite bättre efter några alvedon! Good stuff..

  

Har ju studiedag eller nå sånt imorron, så jag får va hemma och vila då också.. Sen på onsdag så har jag friluftsdag, och jag ska sitta ute på nån is och pimla i kylan. Kul va? Får se om jag skippar de eller inte, har väl inte direkt lust att bli ännu mer sjuk till helgen då pappa och farbror Christer ska firas! 40 och 50 år, så de blir ju inget vanligt kalas direkt   


Ska nog kika efter några filmer som skulle kunna duga.. När man bara ligger i soffan så kan de ju åtminstone va kul att ha nåt att titta på. Filmtips?


Ha de bra!

 

 

 


 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards