emmaceciilia

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Emma - 2 februari 2012 20:29


 



Hej på er!

Snacka om att de är kallt ute då.. Ryser bara jag kollar ut! Promenaden hem till Matilda efter skolan va ju allt annat än mysig kan jag ju säga   Men väl framme så blev de brownie/kladdkaka med grädde och  te, de va däremot mys   Kollade på film samtidigt som vi smaskade på de, typ Harold and Kumar Christmas nånting.. Väldigt kul film måste jag säga!


Kom hem strax före sju igen, åt lite mat med mamma då och sen så tog jag en varm lång dusch. Skulle egentligen ha pluggat lite idag, men jag tror att jag skippar de helt ärligt.. Jag är ju så duktig på de!


Och nu då.. Sitter och lyssnar på musik och tittar lite på kläder på nån hemsida, förbjudet snygga klänningar faktiskt.. Kanske ska beställa? Fast imorron så åker jag och Therese till Västerås, och jag har ju lite grejer att köpa så de får nog vänta till nästa månad eller nåt!   Present till Matilda som fyller 19 ska jag köpa, sen nånting till Robin eftersom att de är alla hjärtans dag snart.. Undrar vad man ska hitta på, I think i know! Men de gör inte ni, haha..


Puss och kram!

 





 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards