emmaceciilia

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Emma - 28 februari 2012 23:09




 

Ååh vilken besvikelse..

 

Haha, vilket skämt de va på gm.. Typ jättelite folk, ursäkta men hemsk musik   Va ju liveband, men de va väl inte de bästa kanske.. Men ändå kul att de finns folk som ställer upp och fixar grejer för oss ungdomar här i Fagersta!


Kom hem för en liten stund sen bara, tog sällskap med Jossan hem.. En tjej jag aldrig träffat förut, men de gick ju bra de å   Slapp gå ensam dessutom. Ätit skitgod tårta hos Matilda också, marängbotten, muuuuumma! Kul att träffa henne också, inte allt för ofta de händer   Men nu ska jag snart göra mig klar för att sova, inte för att jag är trött, men jag kan ju bli.. God natt!






 




 

Av Emma - 28 februari 2012 16:20

  



Nu är jag fixad och klar..

 

Leoklänning och allt på mig, haha inte dåligt för att va jag   Köpte den i somras på rean har jag för mig, men har inte använt den en ända gång.. Så de va väl dags nu tyckte jag!


Bara maten som fattas nu, sen åker vi nog antar jag.. Skönt att komma iväg på lite galejj som gamlingarna säger   Typ massa folk jag inte träffat på länge som jag vet ska till gm ikväll, så de kommer bli askul! Och jag saknar Matilda som en gnu också, inte träffat henne på hur länge som helst ju   En stooooor kram ska hon få! Men nej, de här får bli sista inlägget för idag.. Ska ju upp tidigt imorron och fara till Sthlm, så jag kan inte sitta uppe halva natten idag, och jag kommer nog inte hem förrän sent heller. Så ha en bra dag!







 


Av Emma - 28 februari 2012 14:28




 

Hej allihopa!

 

Idag säger vi grattis till bästa Matilda! 19 år nu, alltså bara ett år kvar tills du kommer börja springa på systemet, eller har jag fel? Haha   Men i alla fall, grattis stumpan! Love you   


Har precis slagit in hennes paket och så, så nu återstår bara en dusch och lite mat i magen.. Måste klä upp mig lite också, så klart! Sen så ska jag försöka hinna gå in på Ica och höra lite om dom behöver personal till i sommar, vill tjäna så mycke pengar som möjligt detta år ju   Sen ikväll så blir de Green man hoppas jag! Och nej, jag ska inte smita in och lådsas va 18. de är typ nån kväll för ungdomar med lite band som spelar och grejer.. Tycker de lät rätt kul faktiskt. Men nu har jag inte tid att skriva mer, så puss på er!



 

Gammal bild på na, men lika snygg för de!

 

  




 


 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards