emmaceciilia

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Emma - 25 februari 2012 16:30



 



Hej på er.


Sitter i garaget i Tommesbo eller va de heter.. Robin är inne med nån och lackar en bil, så jag sitter här med en kopp kaffe och roar mig själv   Inte värt att gå in där utifall jag skulle svimma av, hehe.. 


Robin kom som sagt och hämtade mig igår kväll, så åkte vi till Meca och köpte nån toningsfärg till hans baklyktor. Sen åkte vi hem till honom och lagade mat, sen orkade vi nästan se klart på hela Bb! (Nog att de bara är jag som tittar egentligen) Och idag vaknade vi inte förrän kl 3! Wtf.. Sovit typ 16 timmar ju  Inte likt mig kan jag säga! 


Får se vad som händer resten av dagen, nu ska jag i alla fall gå ut och ta lite frisk luft, luktar satan här..

Puss!




 







 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards