emmaceciilia

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Emma - 13 februari 2012 23:03


 



Sitter och pular lite med en ny header just nu..

Och ja, jag gör den helt på egen hand så vi får se hur den blir   Den ser i alla fall redan bättre ut än den nuvarande.. Den gjorde jag ju i all hast när bloggplatsen plötsligt gjorde om storleken och allt va de va.. Men skit samma, jag hoppas på att jag hinner fixa de nya utseendet idag, annars kommer de imorron!


Puss

 

 

 



 

 

Av Emma - 13 februari 2012 18:14



 


Hejsan.

Ja, idag va de tungt att vakna av väckarklockan och inse att de är måndag. Bleeeeh, hade verkligen ingen lust att gå upp alltså   Sov inte så överdrivet många timmar inatt heller, fast som tur va så va jag pigg i alla fall!


Gjorde ju naturprovet direkt på morgonen, och de gick som gjutet, vg blev de! Sen så blev de gym med Therese efter skolan, men körde inte på så himla mycke.. Hon kände sig lite krasslig, och jag ville inte direkt va kvar där ensam. Lite skumma människor där, sen så känns de som att en del glor så jävligt!


Och ja, imorron är de alla  -dag också.. Förstår inte varför så många spyr galla över den dagen? Har man ingen pojkvän/flickvän så är de ju inte direkt så att dagen är piss och definitivt inte så att man aldrig kommer finna kärleken! Tycker de är lite smålöjligt måste jag säga.. Det är minst lika viktigt att visa kärlek till sina vänner och till sin familj. Själv ska jag fira med mamma och pappa bara   Hade tänkt köpa nån fin liten blomma eller nåt efter skolan till dom.. Anledningen till att jag inte firar med Robin är att han jobbar eftermiddag, så de blev lite knivigt de. Men självklart ska han få en liten överraskning för de, men de blir i helgen!


Nu ska jag gå och värma på lite potatisgratäng och smaska i mig de, sen måste jag plugga engelska eftersom jag har prov på onsdag.. Buuuuuh. Puss på er!

 

 

 

 


 

 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards