emmaceciilia

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Emma - 9 februari 2012 18:00



 


Hej på er!

Idag så säger vi grattis till min pappa som fyller hela 40 år!   

Har ätit dumlemuffins med massa grädde på, så nu är jag jääääättemätt.. Och på de så blir de pizza, haha! Ser inte fram emot de direkt, men mat måste man ha i sig.. Han blev glad för sin present i alla fall, jag och mamma hade lagt ihop pengar till en ganska så skitdyr whiskey.


Har egentligen ingen ro till att sitta och skriva här, ska på med ansiktsmask och måla naglarna till att börja med  Sen ska jag blåsa håret och platta de till imorron.. Och i helgen så kommer jag nog inte ha tid till att uppdatera så mycke! Åker till älsklingen min i Avesta imorron, och på lördag så är de 40/50-års fest så då blir de full rulle hela dagen   Men ni får ha en bra helg! Puss.

 

 

 


 

 

 

  

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards