emmaceciilia

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Emma - 3 februari 2012 19:07


 



Hejsan!

Hemma från Västerås nu, tog 1 tåget dit.. Hann hem en sväng med Therese och åt lite snabbt innan vi åkte iväg, första gången hon va hemma hos mig också   Haha lite konstigt egentligen eftersom vi känt varandra i flera år..


Hittade väl lite småsaker i alla fall! Present till Matilda, och alla hjärtans dag present/överraskning till Robin.. Vet inte riktigt vad jag ska kalla de   Men jag kan ju inte skriva vad nåt av de är, men jag hoppas att de passar dom båda   Köpte lite grejer till mig själv också.. Ansiktsmasker, 5 par örhängen för 99 kr (värsta kapet ju!), ett linne med nåt tryck på, och sen så använde jag mina 200 kr jag hade på Make up store. Köpte glittrande stenar som man limmar på ögonlocken vi speciella tillfällen då man vill va lite extra snygg! Sen blev de hårfärg också, utväxten börjar smyga sig på igen.. Not good!


 

 




 

Nu tänker jag ta en kopp kaffe och sätta mig och snacka lite strunt med mamma och pappa, sen ska jag ta en dusch och fixa ansiktsmask!


Ha en bra helg   



 





 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards