emmaceciilia

Alla inlägg under april 2012

Av Emma - 1 april 2012 23:04



 


Hej på er! Har nån drivit med er idag?

Nu är jag hemma igen, fick en underbar helg hos min fina  Tittade på nya alvin & gänget, och the girl with a dragon tatto tror jag att den heter.. Den där lilla tjockisen Theodor alltså, så himla söt :'''') Men förutom de så gav vi oss ut i kylan igår, åkte och träffade Marcus som va i Avesta på besök. Sjukt längesen jag såg honom! Sågs ju lite då och då förut i början när jag och Robin va tillsammans, men sen flyttade han ju till bögholm   Och idag gjorde vi typ ingenting, passade på och gosa massa eftersom att han åker till elmia nästan helg!


Blev rätt chockad när jag slog på 11an idag och såg att Jimmy och Amandus va nominerade   Tyckte väl ändå inte att dom va värda de om man säger så.. Menmen. Nu är jag väldigt trött känner jag, så jag tror nog att jag ska krypa ner i sängen alldeles strax. Och jag har ju påsklov nu, lite skönt då! Fast de blir ingen sovmorgon imorron ändå, ska hem till mormor och måla några fönster så hade tänkt komma igång i tid.. Men nu vet ni att jag lever i alla fall.


Sov så gott.

 



 





 



 

Om mig


Hej på er!
Emma heter jag.
Jag är 18 år och bor i lilla Fagersta. I den här bloggen kommer ni få läsa om mitt vardags liv, mina tankar och lite allt möjligt! Släng gärna in en kommentar om ni känner för det, och va inte rädda för att ställa frågor! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Vänner

Skriv nåt i min gästbok :)


Ovido - Quiz & Flashcards